Verzenden & retourneren
PCNEXT is een webwinkel, het grootste deel van alle bestellen wordt verzonden. Wij verzenden standaard met DHL, en in sommige gevallen met PostNL. PC's worden altijd verzekerd verzonden, er is voor u als klant geen risico op het zoek raken van een pakket of schade, dit wordt altijd vergoed. (Mits tijdig aan ons doorgegeven in geval van schade)
Na verzenden van uw bestelling ontvangt u altijd een email met het pakketnummer om de zending te volgen. Het is mogelijk om een pakket rechtstreeks bij een DHL punt in uw buurt te laten bezorgen, waar het ook zal worden afgeleverd als er na de eerste bezorgpoging niemand aanwezig was op uw adres.
Levertijden zijn altijd indicatief, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. De gemiddelde levertijd wisselt per product en is aangegeven bij het betreffende product, bij een PC is dit meestal 2 tot 4 werkdagen.
Kijk na de levering van een pakket altijd direct of deze in goede staat is afgeleverd, transportschade moet binnen 24 uur na aflevering bij ons worden gemeld via email, met een foto van de doos en een foto van de schade. Uiteraard wordt dit dan in overleg met u opgelost.
Naast verzenden is het ook mogelijk bestelling bij ons af te halen op afspraak, maar let op dat het terugbrengen of aanbieden ter reparatie altijd via verzending moet gebeuren. Dit proces verloopt altijd online, zowel voor de garantie als retourneren onder de zichttermijn.
Ga voor meer informatie over retourneren binnen de zichttermijn naar de pagina.
Ga voor meer informatie over retourneren onder garantie naar de pagina.